Ruilen en retourneren
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@terrariumworld.nl om dit verder te bespreken.
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals mos, bloemen of planten). Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.
We kunnen geen retourzendingen accepteren voor terrariums. We streven ernaar om onze terrariums minstens twee weken voor de verkoop te incuberen om ervoor te zorgen dat de planten tot rust komen. Onderhoudsinstructies worden altijd verstrekt, maar als planten of mos in uw terrarium binnen 30 dagen na ontvangst afsterven, geven we graag vervangende planten of mos uit, mits de onderhoudsinstructies zijn opgevolgd.
Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.
Retournering aanvragen
- Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft. Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier.
- Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@terrariumworld.nl per e-mail.
- Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
- Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@terrariumworld.nl
Sluit uw goederen in en stuur ze terug naar het volgende adres:
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
CONTACT US
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:
Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@terrariumworld.nl
Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen op Instagram.
En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook!